Toto je stručný návod, ako nakonfigurovať mobilnú aplikáciu Outlook na Android platforme pre sťahovanie pošty prostredníctvom IMAP (POP3) protokolu zo schránok u Platon Webhostingu. Ako príklad je v obrázkoch uvedená schránka mailbox@testdomain.sk, ale postup je aplikovateľný pre ľubovoľnú e-mailovú schránku prevádzkovanú na našich serveroch.
IMAP a POP3 protokoly majú svoje špecifiká, o rozdieloch sa môžete tiež dočítať v našej sekcii Podpora, odporúčame však prioritne používať IMAP protokol.
Spustite aplikáciu Outlook a vyberte možnosť Pridať konto.
V ďalšom okne do políčka Zadajte svoj e-mail vpíšte názov e-mailovej schránky a kliknite na Pokračovať.
Zobrazí sa Vám okno, kde si môžete vybrať typ účtu. V časti Rozšírené kliknite na možnosť IMAP alebo POP3
V nasledujúcom okne Outlook nepovoľuje vytvoriť snímku obrazovky, nasleduje teda slovný popis políčok:
Po vyplnení kliknite na ikonu fajočky vpravo hore a konto by sa malo nastaviť automaticky. Ak by to neprešlo, kliknite vpravo dole na guličku (vedľa popisu Rozšírené nastavenia) a vyplňte nasledovne:
Server IMAP (POP3) prichádzajúcej pošty
Server SMTP odchádzajúcej pošty
Po vyplnení kliknite na ikonu fajočky vpravo hore a konto sa nastaví.
E-mailový klient je teraz nakonfigurovaný a možete ho používať.
Prijímame hlásenia problémov či iných podnetov, súvisiacich s používaním našich produktov a služieb.
helpdesk@platon.sk +421 222 111 321
Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Dajte šancu našej online poradni. Nájdete v nej viac ako:
Otázky ohľadom naších produktov alebo špecifické požiadavky? Napíšte nám.